تزیین تربچه به شکل موش

تزیین تربچه به شکل موش به خصوص برای کودکان لذت بخش و جالب خواهد بود. می توان برای تزیین سبزی خوردن، از این موش های تربچه ای استفاده نمود.

یک تربچه انتخاب کنید، بزرگ و کوچک بودن آن مهم نیست اما توجه کنید که تربچه حتما ساقه داشته باشد که در انتها به عنوان دم موش به نظر خواهد آمد. یک برش نازک از زیر تربچه بزنید تا موش به صورت ثابت قرار بگیرد.

تزیین تربچه به شکل موش

برش های نازکی از دو طرف سر روی تربچه ایجاد کنید که محل گوشهای موش خواهد بود. برش های نازک دایره ای تربچه را که تهیه کرده اید، در محل گوشها جایگذاری نمایید. گوشهای موش را می توانید از تربچه دیگری برش بزنید.

تزیین تربچه

تزیین تربچه به شکل موش

 

در تصویر زیر مشاهده می کنید که برای گوش یک برش از تربچه را جدا کرده و قسمت بالایی آن را به شکل عدد هفت برش می زنیم و در بالای سر موش جایگذاری می کنیم.

تزیین تربچه به شکل موش

 

در تصاویر زیر نیز مدل دیگری از تزیین تربچه به شکل موش دیده می شود. توجه کنید که در این تصاویر جای دم و صورت موش با تصاویر بالا تفاوت دارند. یعنی فرقی نمی کند که کدام طرف تربچه صورت و کدام طرف آن دم موش در نظر گرفته شود، تنها نکته ای که اهمیت دارد، طرفی را به عنوان دم موش در نظر بگیرید که ساقه نسبتا بلندی داشته باشد.

تزیین تربچه به شکل موش

تزیین تربچه به شکل موش

 

دو تزیین دیگر تربچه به شکل موش در تصویر زیر مشاهده می شود که با دقت به تصاویر به راحتی قابل تهیه هستند.

تزیین تربچه به شکل موش

***

یک دیدگاه برای تزیین تربچه به شکل موش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *