چطور دختر موردنظرتان را تحت تاثیر قرار دهید؟

چطور دختر موردنظرتان را تحت تاثیر قرار دهید؟

وقتی که دختر منحصر به فردتان را می یابید می خواهید که او را تحت تاثیر قرار دهید اما همواره می ترسید که او را برنجانید. اغلب آقایان این کار را کاری سخت و دشوار می دانند اما زمانی که دختر موردنظرتان را یافتید با اعتماد به نفس رفتار نموده تا پاهایتان نلرزد و زبانتان بند نیاید.
راههایی وجود دارد که می توانید دختر مورد علاقه تان را طوری تحت تاثیر قرار دهید که شما را بیشتر بخواهد و به شما توجه بیشتری داشته باشد:

1. ظاهری خونسرد داشته باشید.
به هنگام مواجهه با یک خانم داشتن ظاهری آراسته و آرام و خونسرد بسیار مهم است زیرا که باعث می شود در نظرش متشخص آیید.

2. هرگز فخر فروشی نکنید.
خانم ها واقعا از فخر فروختن آقایان بیزارند. خودتان باشید یعنی که خود را آن گونه که هستید بنمایانید و نهایت تلاشتان را بکنید و از دغل بازی بپرهیزید. این نوع رفتار مطمئنا هر خانمی را تحت تاثیر قرار می دهد.

3. به خانمها احترام بگذارید و آنها را تحسین نمایید.
همواره به او احترام بگذارید و او را مورد تحسین قرار دهید چرا که خانمها کسی را دوست دارند که تحسین شان نماید و با او به مهربانی رفتار نماید. مراقب باشید تحسین کردنتان زیاد از حد نباشد.

4. مفید و ارزشمند حرف بزنید.
به هنگام صحبت با او از طرح مسائل بحث برانگیز و جنجالی خوداری نمایید و بی وقفه و یک ریز هم حرف نزنید. در عوض در مورد مسائلی حرف بزنید که به آنها علاقه دارد. مطمئن باشید که نظرش را جلب خواهید کرد.

5. به علائقش علاقه داشته باشید.
به آنچه می گوید با دقت گوش کنید و به چیزی که علاقه دارد احترام بگذارید. به حرفهایش سریع واکنش نشان دهید و با طرح سوالات کاری کنید که به حرف زدنش ادامه دهد.

6. از او تعریف نمایید.
از چشمان، موها، قیافه، لباس ها و نحوه صحبت کردنش تعریف نمایید. خانمها کسی را که از قیافه و دیگر مشخصات شان تعریف می کند دوست دارند. ولی حواستان باشد تعریف بی جا و زیادی نکنید زیرا خانمها خیلی زود متوجه می شوند که شما به اصطلاح قصد پاچه خواری دارید.

7. به دوستانش احترام بگذارید.
خانمها نسبت به دوستان و یا حتی همکاران و همکلاسی هایشان احساس مالکیت دارند چه آنها را دوست دارید چه نه، به آنها احترام بگذارید.

8. مودب باشید.
همواره سعی کنید مودبانه عمل کنید و بهترین رفتار را داشته باشید چرا که این دو خصلت موجب آن می شود که فرد فوق العاده ای به نظر آیید.

9. شوخ طبع باشید.
گاهی اوقات شوخی نمایید، چرا که خانمها از آقایان شوخ طبع خوششان می آید. اما تنها در مواقع لزوم حس شوخ طبعی تان گل نماید و در دیگر مواقع سعی کنید مسائل را جدی بگیرید.

10. شنونده خوبی باشید.
به هنگام ناراحتی ها شانه مطمئنی برای او باشید چرا که دختر خانمها همیشه افرادی احساساتی و عاطفی هستند. بنابراین گاهی با جوک هایتان او را وادار به خندیدن نمایید و همواره شنونده خوبی برایش باشید.
***

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *