رنگ ها و پوست ها

رنگ ها و پوست ها

هنگام خرید لباس رنگ مناسب با چهره خود را انتخاب کنید.

خیلی ها از پوشیدن لباس های رنگی صرف نظر کرده، دو رنگ سیاه و سفید را ترجیح داده، به آن اکتفا می کنند تا آن جا که در کمد لباسشان تنها رنگ های سیاه و سفید دیده می شود.

بعضی به این دلیل که فکر می کنند لباس های رنگی به آنها نمی آید یا به اشتباه فکر می کنند مشکی به آنها بیشتر می آید، جرات و لذت پوشیدن رنگ های شاد را از دست می دهند و به رنگ های تیره محدود می شوند. حال آن که شخصیت افراد با پوشیدن لباس های رنگی بیش تر نشان داده می شود.

به جای گشتن مدل لباس برای مناسبت های مختلف، به دنبال لباس هایی باشید که به شما می آیند.

سعی کنید تا جای ممکن کمتر از رنگ مشکی استفاده کنید.

به دنبال رنگ هایی باشید که شما را زیباتر نشان دهند تا بتوانید با انتخاب رنگ مناسب، سلیقه خود را نشان دهید.

برای تجربه در این زمینه از موارد زیر کمک بگیرید:

1. اگر پوست تیره ای دارید، رنگ های سفید، صورتی، آبی روشن، خاکستری روشن و خاکی بپوشید. افراد با پوست تیره، چشم ها و موهای تیره هم دارند و بهترین رنگ ها، آنهاییست که با رنگ چهره آنها در تضاد باشد تا روشن تر به نظر برسند. هرچه پوستتان تیره تر باشد، لباس های روشن تر بیشتر به شما می آید. از رنگ های مشکی، قهوه ای، سرمه ای کمتر استفاده کنید و رنگ های قرمز، فیروزه ای و سبز نعنایی را هم فراموش کنید.

2. از رنگ مشکی، صورتی، زرشکی، بژ، سرمه ای و لاجوردی در صورتی که پوست گندمی دارید، استفاده کنید. رنگ مو و رنگ چشم این افراد از روشن تا تیره بسیار متنوع است. خوشبختانه بیشتر رنگ ها از جمله رنگ های خاکی به این نوع پوست می آیند. از رنگ های همرنگ با پوستتان پرهیز کنید. از رنگ سبز پسته ای، بنفش مات و کم رنگ، قهوه ای تیره هم دوری کنید.

3. اگر خیلی سفید هستید، رنگ سفید و آبی روشن را کنار بگذارید. افرادی که پوست روشن دارند معمولا موهایشان قرمز یا بلوند است. بهتر است از رنگ های خیلی روشن و تند که در تضاد با پوست آنها است مانند رنگ بنفش، قرمز، نارنجی یا زرد خودداری کنند.

ehow.com
***

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *