نیازهای یک زن پس از معاشقه

نیازهای یک زن پس از معاشقه

در یک مطالعه در اروپا بعد از نظرخواهی از عده زیادی از زن ها لیستی از مواردی که آنها بعد از معاشقه و ارگاسم دوست دارند برایشان انجام شود، تهیه شده است. البته باید توجه داشت که گروه های مختلف خانم ها تمایلات متفاوتی داشته و حتی ممکن است چیزهای مورد علاقه عده ای در این لیست وجود نداشته باشد. به عبارت دیگر موارد زیر قابل تعمیم به کل جامعه زنان نیست.

1. در آغوش گرفتن
تقریبا همه خانم ها دوست دارند که بعد از معاشقه، توسط مرد در آغوش گرفته و نوازش شوند. در آغوش گرفتن و حلقه کردن دستها به دور بدن زن و نوازش او احساس بسیارخوبی به زن می بخشد. حتی اگر بسیار خسته شده اید و دیگر انرژی برای ادامه دادن ندارید، دستهایتان را به دور او حلقه کرده چند کلمه محبت آمیز به او بگویید و بعد بخوابید!

2. تنهایش بگذارید!
در مقابل گروه قبل، عده قلیلی از زنها هم هستند که بعد از پایان معاشقه، دیگر هیچ گونه تماس جسمی و عاطفی را دوست ندارند. این افراد اظهار می کنند که آنها به قدری تحریک شده اند که بعد از آن هرگونه تحریک دیگری برایشان لذتی نداشته و عذاب آورخواهد بود. البته این خواسته هرگز به معنی سرد مزاجی این زنها نیست. آنها فقط دوست دارند مدت کوتاهی با خودشان تنها باشند، پس آنها را درک کنید.
در برخورد با این زنها باید بعد از انجام معاشقه از آنها بپرسید: «عزیزم حالت خوبه؟ آیا همه چیز مرتب است؟ یا آیا چیزی احتیاج نداری؟» و بعد از ابراز خوشنودی از انجام معاشقه با او، زن را نیم ساعتی تنها بگذارید تا استراحت کند.

3. صحبت کردن
هر چند اکثر مردها به دنبال معاشقه خسته شده و یارای انجام هیچ کاری را ندارند ولی گروهی از زنها دوست دارند که بعد از معاشقه کمی صحبت کنند. در این مواقع فقط باید گوش خود را به او بسپارید! اگرخوش شانس باشید او به شرح آنچه گذشت و احساسش از معاشقه با شما می پردازد. اما مواظب باشید که در بین صحبت های او صدای خر و پف شما بلند نشود!

4. اشتیاق برای معاشقه دوم!
گاهی ممکن است زن همچنان برای انجام یک عمل جنسی دیگر برای بار دوم اشتیاق داشته باشد. دراین حالت اگر شما هم آمادگی دارید بهتر است او کمی با آلت شما بازی کند تا برای معاشقه دوم تحریک شوید.
اما اگر به دلیل سن بالا یا هر علت دیگری قادر به ادامه نیستید، برای او توضیح دهید که شما اکنون توانایی انجام معاشقه مجدد را ندارید و برای اینکه بتوانید اینکار را به خوبی انجام دهید باید کمی استراحت کنید تا دوباره سرحال شوید.

همه مردها بعد از ارگاسم دوست دارند کمی بخوابند، این امر کاملا طبیعی است. ولی به شریک جنسی تان هم توجه داشته باشید و اجازه دهید او در کنار شما باشد، تا این تصور پیش نیاید که شما فقط به فکر خودتان هستید.

مجله پزشکی مادر
***

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *