چگونه در 4 هفته 4 کیلو کم کنیم

چگونه در 4 هفته 4 کیلو کم کنیم

رژیم های غذایی مختلفی در دنیا وجود دارند که به ما کمک می کنند تا وزن خود را کاهش دهیم. در این مطلب ما به شما یک رژیم غذایی به مدت 4 هفته پیشنهاد می کنیم که به کمک آن بتوانید 4 کیلو از وزن خود را کم کنید.

هفته اول
روز خود را با قهوه شروع کنید و در آن دارچین اضافه کنید. اضافه کردن دارچین به قهوه در صبح باعث تنظیم سطح قند خون و همچنین افزایش فعالیت متابولیسم بدن شده و به مبارزه با چربی ها کمک می کند.

سعی کنید تا به جای آبمیوه و یا سایر نوشیدنی های صنعتی و یا طبیعی از آب خنک و لیمو استفاده کنید. فراموش نکنید که کالری آب میوه ها بسیار بالا بوده و بسیار چاق کننده است. در عین حال آب خنک و لیمو می تواند به شما در وزن کم کردن کمک کند.
به صورت روزانه از گلوتامین استفاده کنید. این آمینو اسید از از عضلات شما مراقبت کرده و به تقویت سیستم ایمنی شما کمک می کند. این ماده همچنین به سیستم گوارشی کمک کرده و باعث می شود تا مواد مغذی بهتر جذب شود.

هفته دوم
سعی کنید تا به جای مواد حاوی کربوهیدرات از میوه جات حاوی فیبر در وعده صبحانه استفاده کنید. تحقیقات در فنلاند نشان داده است که مواد نشاسته ای که به عنوان غذاهای مختلف در بدن انسان مورد استفاده قرار می گیریند بسیار مستعد تبدیل شدن به چربی هستند.
در غذای خود از 30 درصد پروتئین، 50 درصد سبزیجات و 20 درصد کربوهیدرات های کم کالری استفاده کنید. این افزایش در میزان سبزیجات مصرفی به شما کمک می کند تا میزان جذب فیبر و مواد مغذی را افزایش دهید و در عین حال با کمک پروتئین نیازهای خود را نیز برطرف کنید.
سعی کنید تا تحرک خود را افزایش دهید. در فصول سرد سال، سعی کنید تا در هوای سرد به پیاده روی بروید. در این صورت انرژی و کالری بیشتری برای مبارزه با سرما مصرف می کنید.

هفته سوم
سعی کنید تا در صورتی که نیازی جدی به شیر ندارید برای دو هفته باقی مانده شیر را کنار بگذارید. مواد تشکیل دهنده شیر می تواند اثر نامطلوبی بر روی رژیم شما داشته باشند.

هر روز و یک ساعت قبل از ناهار یک عدد سیب میل کنید. مایعات و فیبر موجود در این میوه باعث می شود تا شما احساس سیری کرده و کمتر غذا بخورید.

هفته چهارم
در این هفته سعی کنید تا 30 درصد به میزان پروتئین موجود در غذای خود اضافه کنید. مواد غذایی مثل گوشت قرمز و یا ماهی به شما کمک می کند تا کمتر بخورید و در عین حال حجم زیادی از نیازهای بدن را تامین می کند.

افکارنیوز
***

یک دیدگاه برای چگونه در 4 هفته 4 کیلو کم کنیم

  1. فریبا سیف زرگر گفت:

    بهتر ین راه کاهش وزن.ترفند های خارقالعاده برای کاهش وزن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *