چگونه دوام رژ لب را بیشتر کنیم؟

چگونه دوام رژ لب را بیشتر کنیم؟

استفاده از رژ لب قطعا تاثیر مهمی بر زیبایی و اهمیت لبهای شما می گذارد. اما باید رنگ موردنظر و مارک مناسب خود را انتخاب کنید.

اکنون اگر رژ لب مخصوص به خود را یافته اید، مساله بعدی این است که چطور دوام آن را بدون استفاده مکرر از رژ لب افزایش دهید.

آیا مایلید تمام روز لبهایتان تازه به نظر بیایند، اما فرصت این را ندارید تا بعد از هر وعده غذایی مجددا از رژ لب استفاده کنید؟!

این روزها خیلی از کارخانجات رژ لبهایی ساخته اند که ماندگاری بیشتری دارد، اما اگر رژ لب شما معمولی است، این نکات برایتان مفید خواهد بود:

جدا کردن پوسته های لب
لب نیز مانند سایر قسمتهای بدن دارای سلولهای مرده است و مهم است که قبل از زدن رژ لب، آن پوسته ها را جدا کنید. در نتیجه لایه نهایی به دست آمده صاف تر خواهد بود و ماندگاری رژ را افزایش می دهد. برای این کار، لب ها را با مسواک نرم یا اسفنج به آرامی بسابید.

استفاده از پودر
لایه بسیار نازکی از پودر پنکیک را قبل از زدن رژ به لبهای خود بزنید. پودر از جابجایی ماده رژ جلوگیری کرده و آن را سر جای خود نگه می دارد. کمی پنکیک را با اسفنج روی لب و خط لب خود بمالید. پودر اضافی را با دستمال کاغذی پاک کنید.

استفاده از خط لب
استفاده از خط لب به برجستگی و شاخص کردن لب شما می افزاید و همچنین به ماندگاری رژ کمک می کند.
خط لب از ماده ای خشکتر از رژ ساخته می شود و از لکه لکه شدن آن جلوگیری می کند. باید دقت کنید که رژ و خط لب با هم هماهنگی داشته باشند و بهتر است از همان مارک رژ استفاده کنید. خط لبهای رنگ پوست و بی رنگ نیز وجود دارد که با هر رژی قابل استفاده است.

برای پاک کردن رژ اضافی، یک دستمال درشت بافت را روی لبهای خود بکشید. حالا لایه دوم رژ را بمالید. این لایه دوم به ماندگاری رژ کمک می کند.
***

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *