روش مناسب تحریک جنسی شوهر

روش مناسب تحریک جنسی شوهر

چگونه می توان کانون سرد خانواده را که به علت مشکلات جنسی به وجود آمده، مجددا گرم کنید؟
چگونه می توان آقایان را به اوج لذت جنسی رساند؟
نقاط تحریک پذیر آقایان کجاست؟
چگونه باید با شوهرتان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟

هدف از ثبت و درج این مطلب ایجاد روابط صمیمانه با زوج و استحکام روابط زن و شوهر و کانون خانواده است.
رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، ولی با این حال زوج های زیادی بدون توجه عمیق به آن زندگی می کنند. در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی بررسی می شود.

همه می دانند که رابطه جنسی حیاتی ترین جزء همه ازدواج هاست. پس اگر یکی یا هر دوی زوجین علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه می شود؟

تحقیقات نشان داده است که درصد انبوهی از چنین ازدواج هایی با شکست مواجه می شود. بعد از مسایل مالی، مسایل جنسی دومین دلیل برای طلاق شناخته شده است. نا امید نشوید. راه های زیادی برای جلوگیری از آن وجود دارد. در اینجا سه راه برای جان بخشیدن دوباره به زندگی جنسی برای شما فراهم آمده است. پس اگر می خواهید کانون خانواده تان گرم بماند، مراحل زیر را دنبال کنید.

به خودتان متکی باشید
فرقی نمی کند که همسرتان چقدر دوست تان داشته باشد و بخواهد ارضائتان کند؛ تحریکات و شور جنسی او به هیچ وجه شبیه به شما نیست. به همین دلیل غیرمنطقی است اگر انتظار داشته باشید هر زمان شما تحریک شدید در اختیارتان باشد. باید یاد بگیرید که چطور گه گاه نیازهایتان را کنترل کنید. احتمالا تصور خواهید کرد که عادلانه نیست و مطمئنا عصبانی خواهید شد.

البته باید زوج ها تا آنجا که می توانند در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را صرف کنند، اما با این حال باز هم ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که شما آمادگی رابطه جنسی را داشته باشید در حالیکه همسرتان ندارد. این مساله ای کاملا نرمال و طبیعی است و باید آن را بپذیرید. هر چه تلاش همسرتان برای فهمیدن شما و نیازهایتان باید بیشتر شود، تلاش شما نیز در درک این تفاوت ها باید افزایش یابد. قسمتی از این درک و پذیرفتن با اتکای گاه و بیگاه شما به خودتان برای ارضای میل جنسیتان نشان داده می شود. اگر اطمینان داشته باشید که همسرتان واقعا دوستتان دارد و به شما توجه می کند، انجام این کار با راحتی بیشتری صورت خواهد گرفت.

تنوع، مزه زندگی است
احتمالا زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. حتی مهیج ترین فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شود، از آن دلزده خواهد شد. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید. برای جلوگیری از یکنواختی جنسی، باید کمی خلاق باشید.

• مکانی جدید انتخاب کنید: همیشه یک گوشه خاص برای معاشقه جنسی خود انتخاب نکنید.

• لباس زبرهای مناسب و جدید بخرید.

• عطر خوشبو استفاده کنید.

• حتما مسائل بهداشتی و نظافتی را رعایت کنید: آرایش و زدودن موهای زائد بسیار مهم است و نشانه اهمیت دادن به شریک زندگی خود می باشد.

• معمول است که مرد در رابطه جنسی پیش قدم می شود. بد نیست برای تنوع زن نیز گاهی پیش قدم شود.

• رفتار تحریک آمیز داشته باشید: عشوه و ناز زنانه جنسی قبل از نزدیکی سبب تحریک شدید مرد می شود.

• با آرامش و مهربانی با او رفتار کنید: خشن و عجول نباشید. سعی کنید با کلام ، نگاه، حرکات و رفتار خود به آرامی همسر را تحریک کنید. بگذارید او نشانه های عشق و محبت را در شما ببیند و به آرامی به او نزدیک شوید.

• بوسه قدیمی ترین نقطه شناخته شده برای تحریک است که شامل بوسیدن لب ها، صورت، لاله گوش، گردن و یا هر قسمتی از بدن همسر باشد که پیدا کردن نقطه های حساس تر مدتی طول می کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته می شود.

• گفتارهای عاشقانه را فراموش نکنید: تحریک فقط به نوع فیزیکی محدود نمی شود و نوع روانی نیز دارد که باید به صورت همزمان استفاده شود. صحبت های عاشقانه که هنگام رسیدن زن و شوهر به هم رد و بدل می شود بسیار پراهمیت است.

• لمس و نوازش با حوصله: سطح داخلی ران (مرد و زن) و لب های فرج (زن)، بیضه و نواحی اطراف آن (مرد)، گرفتن و فشردن کمر (زن و مرد)، کلیتوریس زن که تحریک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد.

• همانند گنجشک آمیزش نکنید و همسر خود را با آرامش آماده و راضی سازید. سعی کنید در اولین مرحله همسر خود را در شرایط نعوظ کامل قرار دهید. در مردها با تحریک آلت تناسلی و مالش و نوازش آن حالت نعوظ فراهم می شود (بلند شدن و سفتی آلت تناسلی در مرد را نعوظ مرد گویند). در خانمها نعوظ یعنی تحریک و سفتی کلیتوریس و نوک پستان.

• فراهم کردن تحریک لازم در همسر: مرد با فکر و یا در نظر آوردن نقاط شهوت انگیز و یا عوامل روانی نعوظ به او دست داده و اغلب در این حالت تحریک شده به حساب می آید. آنچه بر زن لازم است تحریک موضعی نیست بلکه تحریک موقعی است و آن زمانی است که مرد در حالی که دخول انجام می دهد نعوظ وی کاهش می یابد و دخالت زن با تحریک مرد در حالی که عضلات مهبل را بر روی آلت مرد فشار داده رانها را به هم نزدیک می کند و با دست مالیدن به پشت مرد در امتداد ستون فقرات وی، نعوظ مرد برگشته و مرد را راضی می سازد.

• مرد باید در آغاز رابطه جنسی ذهن و فعالیت خود را متوجه تحریک و آماده کردن زن نماید و البته زن نیز باید به آماده سازی مردش در این مرحله توجه داشته باشد.

• مرد هر چه بیشتر بتواند با مهارت زن را تحریک کند، زن در ادامه هر کاری مرد طالب باشد انجام می دهد. این مساله برای خانم ها نیز صادق است.

• زمان دخول بهترین زمان برای سخنان محبت آمیز است. در این لحظه از همسر خود قدردانی کنید و او را بهترین بنامید که این خود سبب افزایش روابط زناشویی و استحکام زندگی می شود.

• به همسر خود بفهمانید که رابطه جنسی با او سبب آرامش او می شود و می خواهید با این عمل عشق و محبت خود را بیشتر به او ثابت کنید و هدف فقط ارضاء جنسی-جسمی نیست بلکه روح معنوی شما نیز با این عمل ارضاء می شود.

• بهتر است با همسر خود از قبل هماهنگ کنید که اسپرم کجا ریخته شود. چرا که این مطلب سبب آرامش خاطر بیشتر طرفین و تحریک بیشتر می شود.

• شوهر باید تا زمانی که مطمئن نشده که زن به اوج لذت و ارضا شدن نزدیک شده از ارضاء خود جلوگیری کند. دیدن ارگاسم و ارضاء زن برای مرد بسیار ارزشمند و تحریک کننده است. سعی کنید اول زن به اوج لذت برسد و مرد با کمی فداکاری و خویشتن داری بعد از زن ارضاء شود. وقتی اول زن ارضاء شود تمایل جنسی مرد بیشتر می شود و می تواند به راحتی خود را به اوج لذت برساند. ولی وقتی مرد اول ارضاء شود زن او را ناتوان جسمی می بیند و تصور بر آن دارد که مردش به او در این لحظه توجه کمتری دارد و این مساله می تواند باعث تاخیر و حتی عدم ارضاء زن شود. به محض شروع ارضاء از طرف زن، مرد نیز می تواند خود را ارضاء کند. بهترین شیوه ارضاء شدن، همزمانی آن بین طرفین است.

• توجه به این نکته مهم است که معمولا مردها پس از ارضاء شدن یا می خوابند، یا پشت به زن می کنند. در صورتی که کاری که باید انجام دهند این است که شروع به بغل کردن و نوازش زن کنند و به او آرامش دهند تا استراحت کند.

• شایسته است که زن شربتی گوارا تهیه نموده و بعد از پایان عمل زناشویی، برای همسر خود بیاورد.

• در آخر بعد از انجام رابطه جنسی بهتر است از همسر خود تشکر کنید.

و…هزاران کار دیگر هست که می توانید برای از بین بردن یکنواختی موجود در رابطه تان انجام دهید.

اگر همه چیز عمل نکرد، صادق و مهربان و قاطع باشید
زوج های زیادی بوده اند که بی علاقگی و نارضایتی یکی از زوجین از رابطه جنسی باعث جدایی آنها شده است. البته شما هم ممکن است به فکر این کار بیفتید. اما بدانید طلاق یا برقراری رابطه جنسی با افرادی غیر از همسرتان (خیانت به همسر)، راه حل های مناسبی نیستند. درست است که عشقبازی با غیر می تواند مشکلتان را حل کند، اما بدانید که در طولانی مدت مشکلات بیشتری نیز برایتان ایجاد می کند و باعث خراب تر شدن ازدواج تان هم می شود. حتی اگر ازدواجتان هم سالم باقی بماند، درد و رنجی که همسرتان از عشقبازی شما با کس دیگری متحمل می شود، بی اندازه است.

طلاق هم راه حل خوبی به شمار نمی رود. اگر به جای پیدا کردن راه حل و برطرف کردن مشکل، از آن فرار کنید یعنی صورت مساله را پاک کنید، ممکن است زوج دیگری پیدا کنید که او نیز از نظر جنسی با شما ناهماهنگ و ناسازگار باشد. و بهتر است از خود بپرسید این کار را تا کجا ادامه خواهید داد؟

قبل از اینکه بار و بندیلتان را جمع کنید و همسرتان را ترک کنید، ببینید آیا همسرتان از این جریان خبر دارد؟ اطلاع دارد که شما از رابطه جنسیتان با او ناراضی هستید؟
کار را به دعوا نکشانید. تقصیرها را به گردن او نیندازید، انتقاد نکنید، فقط خیلی آرام با او در مورد مشکلات تان صحبت کنید. بگویید که به خاطر اختلافاتی که در روحیات جنسی شما وجود دارد، می خواهید کاری کنید که به بهبود رابطه تان منتهی می شود و برای این کار همکاری بیشتر او کمک می کند.
هر دو برای بهتر شدن ارتباطشان باید فعالانه رفتار نمایند و برای این امر باید حتی با کنار گذاشتن خجالت و تعصبات به متخصصین مربوطه مراجعه نمایند.
افکار خود را با او در میان بگذارید. این را به صورت یک تهدید مطرح نکنید. فقط میزان امیدواری خود را با او در میان بگذارید. به او فرصتی دوباره برای اصلاح و سازگار شدن بدهید و منتظر نتیجه آن شوید.
***

یک دیدگاه برای روش مناسب تحریک جنسی شوهر

  1. moshavere گفت:

    بهتر شدن روابط زن و شوهر بعد از ازدواج

    یکی از مهم ترین مسائلی که بعد از ازدواج همسر شما انتظار دارد، مهارت برقراری ارتباط موثر در زندگی مشترک است. زن و شوهر بعد از ازدواج خواهان همسری صادق و راستگو حتی در زمینه ی مسائل بسیار پیش پا افتاده و کم اهمیت هستند. با وجود اینکه بعد از ازدواج ما متعهد به صداقت و راستگویی با همسر خود هستیم اما در عمل نمی توانیم یک ارتباط موثر با همسر خود در زندگی مشترک برقرار کنیم که این موضوع باعث بدتر شدن روابط زن و شوهر بعد از ازدواج و حتی منجر به تصمیم به طلاق از طرف همسر شما می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *