لکه های قهوه ای پوست

لکه های قهوه ای پوست

بروز لکه های تیره و قهوه ای روی پوست در اثر افزایش سن در بعضی افراد حتمی و علت آن تجمع بیش از حد پیگمان یا رنگدانه ملانین در پوست است.
ایجاد لک های تیره به دلایل مختلف افزایش سن، بودن در معرض آفتاب، بیماری کبد، یائسگی، ژنتیک، آکنه و استرس بستگی داشته و راه های مختلفی برای بهبود و نیز جلوگیری از تشکیل آنها وجود دارد.

1. اسکراب:
این روش به برداشته شدن سلول های مرده که باعث بسته شدن منافذ و بدتر شدن لک های تیره می شوند، کمک می کند. لایه بردارهایی که دارای ترکیبات اسید آلفاهیدروکسی هستند نیز به بهبود قسمت های تیره کمک می کنند.

2. ضد آفتاب:
استفاده روزانه از ضد آفتاب که به کاهش لکه های تیره موجود کمک کرده و مانع ایجاد لک های جدید می شود.

3. لوسیون:
استفاده از لوسیون و کرم هایی که دارای فرمول خاص برای درمان لک هستند. از مارک های معتبر برای درمان لک های دست و صورت استفاده کنید. این محصولات دارای ترکیبات بی رنگ کننده هیدروکینون هستند.

4. میوه و سبزیجات:
خوردن مقدار کافی میوه و سیزیجات به خصوص لیمو، خیار و گوجه فرنگی که به داشتن پوستی سالم کمک می کند، را فراموش نکنید. هیچ چیز مانند مواد غذایی تازه به دلیل داشتن ویتامین های مختلف در سلامت پوست موثر نیست.

5. استفاده هفتگی از ماسک های روشن کننده:
این ماسک ها به تدریج به روشن شدن قسمت هایی که رنگدانه ها تجمع پیدا کرده اند یا همان نقاط تیره کمک می کنند.

6. استفاده از روش های تخصصی:
تحت نظر پزشک متخصص از روش لایه برداری با دستگاه استفاده کنید. در این روش درمانی با استفاده از وکیوم و میکروکریستال های کوچک به آرامی لایه های مرده پوست برداشته شده و به کم رنگ شدن لک های تیره کمک می شود.

همشهری – ehow.com
***

یک دیدگاه برای لکه های قهوه ای پوست

  1. صادقی گفت:

    باسلام، بنده به عنوان کسی که روزانه با ده ها نفر از کسانی که درگیر لکه های قهوه ای روی پوستشون هستند ارتباط دارم یک مورد رو خدمتتون معرفی می کنم که تأثیرش کاملا برای خودم به تجربه ثابت شده و اون کرم گیاهی ضدلک و روشن کننده شیرین بیان ترنجان هست. گیاه شیرین بیان با خاصیتی که داره باعث پراکنده کردن رنگدانه های پوستی ملانین از لایه سوم پوست میشه و علاوه بر از بین بردن لک باعث دو تا سه پرده روشن تر شدن پوست هم میشه. این کرم کاملا گیاهی بوده و فاقد هیدروکینون و کورتن می باشد و در موارد لکه های قهوه ای ناشی از تابش آفتاب، لکه های جای جوش (آکنه)، لکه های دوران بارداری و لکه های به وجود آمده در اثر مصرف قرص های هورمونی و پیشگیری از بارداری و لکه های در اثر افزایش سن و پیری کاملا تضمینی موثر می باشد. در مورد لکه های مشکلات کبد تا زمانی که مشکل کبد به طور کامل برطرف نشده باشد این کرم تأثیری نخواهد داشت و در مورد کک و مک هم این کرم می تواند کک رو کمرنگ تر و از شکل بد آن خارج کند و به مک نزدیک نماید ولی به طور کامل نمی تواند از بین ببرد. شیوه مصرف این محصول به صورت 3 بار در روز و بعد از شستشوی پوست می باشد و مدت اثر وابسته به نوع لک و نوع پوست بین 1تا 3 ماه می باشد. برای دریافت مشاوره رایگان راجع به محصول و یا خرید پستی محصول می توانید با شماره 09366297337 تماس حاصل نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *