استفاده از برگ های پاییزی در دکوراسیون

استفاده از برگ های پاییزی در دکوراسیون

پاییز فرصت مناسبی است تا بتوان در دکوراسیون منزل از آن ایده گرفت. استفاده از برگ ها در رنگ های متنوع قرمز، نارنجی، زرد و قهوه ای همراه با شاخه های کوچک از جمله آن هاست.
رنگ های پاییزی را در خانه نمایش دهید و با برگ های طبیعی که از بیرون جمع کرده اید، یک قسمت از خانه یا تک تک اتاق ها را با رنگ های عنبر، کهربا، قهوه ای، زرد و طلایی تزیین کنید.

برای این منظور:
1- با درست کردن نواری تزیینی از برگ ها و گذاشتن آن در جاهای مختلف خانه و با تابش نور خورشید به آن ها در طول روز، طیفی از رنگ های مختلف خواهید داشت.

2- برگ ها و شاخه ها را به صورت گرد وسط میز بگذارید. برای جلب توجه بیشتر، از یک گلدان کبود رنگ پر از گل های پاییزی آفتابگردان یا رزهای زرد، شیری و قهوه ای استفاده کنید.

3- حلقه ای از برگ های پاییزی را روی یک اسفنج چسبانده، پشت در ورودی بزنید.

4- ظرف کریستال بزرگی را انتخاب کنید و داخل آن را با شاخ و برگ های پاییزی پر نمایید.

5- با مقداری چسب برگ های پاییزی را به صورت قلب یا پراکنده روی مقوایی سفید بچسبانید. روی آن کمی اسپری براق کننده بزنید و برای براق تر شدن برگ ها، روی آنها اکلیل طلایی بپاشید. آن را داخل قاب عکس گذاشته، به دیوار بزنید.

6- چند برگ همراه با شاخه های کوچک را در امتداد پنجره قرار دهید. می توانید کدو حلوایی های کوچک، شمع خاموش و سایر اشیا تزیینی را نیز به آن اضافه کنید. برگ های دارای شاخه را به صورت دسته های کوچک یا به صورت پخش قرار دهید.

7- برای تزیین شمع ها، از برگ استفاده کنید تا شمع را هنگام روشن بودن رویایی تر کنید.

8- برگ ها را روی سنگ های مورد علاقه خود چسبانده، دکوپاژ کنید و به عنوان یک شیی دکوری زیبا در جاهای مختلف از آن استفاده کنید.

ehow.com
ندا شریف
***

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *