تزئینات فانتزی ساندویچ

تزئینات فانتزی ساندویچ

می توان همراه فرزندان و برای ترغیب آنها به خوردن از تزییتات زیر استفاده نمود.

تزیین ساندویچ به شکل هدیه
همانطور که از تصویر پیداست، برش های مربع شکل نان تست و کالباس و پنیر را روی هم قرار دهید و یک هدیه زیبا بسازید.

تزئینات فانتزی ساندویچ

 

تزیین ساندویچ به شکل تخته بازی
می توانید مقداری پنیر و کالباس را میان دو نان تست قرار دهید و روی نان را با برش های کالباس به شکل مربع و دایره های پنیر تزیین کنید. به جای کالباس و پنیر می توان از پنیر و کره استفاده کرد.

تزئینات فانتزی ساندویچ

 

تزیین ساندویچ به شکل گربه در حال پیپ کشیدن
از نان تست، همراه چند نخود پخته شده، گوجه گیلاسی، یک مقدار شوید، کالباس، یک چوب شور و زیتونی که هسته آن را خارج کرده اید، ساندویچ جالب زیر را درست کنید.

تزئینات فانتزی ساندویچ

 

تزیین به شکل جزیره
نان تست را به شکل نامرتبی برش داده و مقداری پنیر، کالباس و یا هر چیز دیگر داخل آن بگذارید. از یک شاخه کوچک جعفری هم به عنوان درخت جزیره استفاده نمایید. روی زمین جزیره هر ماده غذایی دیگری که تمایل دارید قرار دهید.

تزئینات فانتزی ساندویچ

 

تزیین ساندویچ به شکل دمبل ورزشی
یک برش دایره ای نان، یک برش پنیر، یک برش کالباس و دوباره یک برش نان تست را در نظر گرفته و وسط آنها را سوراخ کوچکی ایجاد کنید. یک تکه چوب را درون مرکز دایره ها قرار دهید تا به شکل یک دمبل درآید.

تزئینات فانتزی ساندویچ

 

تزیین به شکل چکمه
یک لایه نان در نظر گرفته و بعد لایه های مورد نظر از مواد غذایی را روی آن قرار داده و سپس یک لایه دیگر نان روی آنها قرار دهید. با دقت و با توجه به شکل آن را به صورت یک چکمه و یا هر شکل دیگری برش دهید.

تزئینات فانتزی ساندویچ

 

تزیین ساندویچ به شکل مربع رابیک کیوب
یک برش نان در زیر قرار داده و بعد برش های مکعب شکلی از پنیر و کالباس را مانند شکل روی هم قرار دهید. سپس یک لایه دیگر نان را روی آنها بگذارید.

تزئینات فانتزی ساندویچ

 

تزیین به شکل پازل
برای تفاوت رنگ ها از دو نوع نان تست استفاده کنید، مثلا نان تست ساده و سبوس دار یا جو. می توانید نان را با قالب های آماده قالب بزنید یا با هنر خودتان برش بزنید و نان هایی به شکل پازل ایجاد کنید. میان نان را با کالباس، پنیر و هر ماده غذایی دیگر پر کنید.

تزئینات فانتزی ساندویچ

 

تزیین به شکل گل
در این تزیین جالب نان تست ابتدا به شکل دایره برش زده می شود. سپس این دایره با برش هایی که در سطح آن می خورد شکل گلبرگ به خود می گیرد. از دو نوع نان تست (نان ساده و نان سبوس دار یا نان جو) استفاده کنید.
بین نان ها را با پنیر یا کالباس یا هر چیز دیگر پر کنید. از پوست خیار برای ساقه ها و خود خیار برای برگ ها استفاده نمایید. برای مرکز گل ها از رول گوجه فرنگی و یک تکه کوچک هویج استفاده کنید.

تزئینات فانتزی ساندویچ

 

تزیین به شکل پروانه
نان را به شکل پروانه که بسیار آسان است برش دهید. سپس از تکه های خیار، هویج و گوجه برای تزیین آن استفاده نمایید. توجه نمایید که با هر ماده غذایی دیگری مانند پنیر، زیتون، کالباس و غیره بسته به سلیقه خود می توانید این ساندویچ را تزیین کنید.

تزئینات فانتزی ساندویچ

 

تزیین به شکل خرس
نان را شبیه صورت خرس برش بزنید. سپس از پوست خیار برای دهان، چشم، ابرو و بینی آن استفاده کنید.

تزئینات فانتزی ساندویچ

 

تزیین به شکل میمون
یک تکه بزرگ نان در نظر گرفته و روی آن کره بادام زمینی بمالید. از دو برش حلقه ای موز و سه دانه کشمش برای چشمهای آن استفاه کنید. بقیه اجزا را نیز مانند شکل برش زده و کنار هم قرار دهید.
این تزیین برای کودکی که تمایلی برای خوردن صبحانه ندارد، می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

تزئینات فانتزی ساندویچ

 

تزیین به شکل جغد
از تخم مرغ آب پز شده، زیتون، خیار و هویج برای تزیین این جغد استفاده کنید.

تزئینات فانتزی ساندویچ

 

تزیین به شکل کوآلا
این تزیین بسیار ساده است. می توانید برشهای مریع شکل نان و پنیر را روی هم قرار داده و از دو برش حلقه ای خیار به عنوان گوش و نصف زیتون سیاه برای بینی آن استفاده نمایید. دو برش کوچک گرد هم برای چشمهای آن در نظر بگیرید.
اگر زیتون سیاه نداشتید از زیتون معمولی استفاده کنید.

تزئینات فانتزی ساندویچ

 

تزیین به شکل سوسمار
ساندویچ را طبق میل خود آماده کرده و با استفاده از برش های خیارشور و با کمک خلال دندان سوسمار روی آن را تهیه کنید.

تزئینات فانتزی ساندویچ

 

تزیین به شکل گوشی تلفن
دو نوع متفاوت نان در نظر بگیرید و مانند شکل آن را برش بزنید. سپس از برش های کوچک پنیر برای دکمه ها و از کالباس برای نمایشگر آن استفاده نمایید.

تزئینات فانتزی ساندویچ

 

تزیین به شکل موس کامپیوتر
سر نان باگت را برش بزنید و مانند شکل قسمت جلوی آن را کمی خالی کرده و جای آن کالباس بگذارید. از پنیر هم می توان USB تهیه کرد.

تزئینات فانتزی ساندویچ

 

تزیین به شکل پیانو
به شکل دقت کرده و نان تست را به دقت شبیه شکل زیر برش بزنید. از سه تکه خیار به عنوان پایه پیانو و از پنیر هم به عنوان صفحه کیبورد آن استفاده کنید. از یک برش هویج مانند شکل برای بالا نگه داشتن قسمتی از نان استفاده نمایید.

تزئینات فانتزی ساندویچ

 

تزیین به شکل ماشین مسابقه
ماشین های مسابقه را با استفاده از نان باگت کوچک، کالباس و با کمک خلال دندان بسازید. این ماشین ها برای فرزندان پسر شما می توانند بسیار مناسب باشند و آنها را ترغیب به خوردن کند.

تزئینات فانتزی ساندویچ

***

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *