نکاتی درباره برداشتن ابروها

نکاتی درباره برداشتن ابروها

برای داشتن ابروهایی زیبا و شیک و فرم دادن به ابرو، نیاز به برداشتن ابرو است که این عمل ممکن است همراه با درد باشد. بهتر است نکات زیر را هنگام برداشتن ابروهای خود در نظر داشته باشید:

1. موچین خوب و مناسب انتخاب کنید
اگر موچین شما مناسب نباشد نمی توانید موهای ریز و کوچک زیر ابرو را بردارید زیرا اصلا موها در موچین گیر نمی کنند و با کشیدن موچین موی ایرو برداشته نمی شود.

2. بعد از حمام، ابروی خود را بردارید
آب گرم باعث باز شدن فولیکول های مو و نرم شدن موها می شود و برداشتن موهای ابرو با درد کمتری همراه خواهد بود. پس سعی کنید ابروهای خود را بعد از استحمام بردارید تا درد کمتری متحمل شوید.

3. از آینه هایی که تصویر را بزرگتر نشان می دهند استفاده نکنید
آینه هایی که تصاویر را بزرگنمایی می کنند، می توانند موهایی بیشتر از آنچه که واقعا هست را نشان دهند. به جای آن از یک آینه معمولی در یک اتاق با نور متوسط استفاده کنید. خیالتان راحت باشد، اگر شما نمی توانید موهای زائد بیشتری با این شرایط ببینید، پس هیچکس دیگری هم نمی تواند.

4. محدوده آرک یا قله ابرو را مشخص کنید
از یک مداد ابرو برای راهنمایی استفاده کنید. ابروی شما باید دقیقا از بالای مجرای اشک چشم شروع شود و به قله رسیده و در نقطه ای پایان یابد که یک زاویه 45 درجه با گوشه خارجی چشم تشکیل می دهد.

5. فرم ابروهایتان را بسازید
وقتی که تصمیم گرفتید ابروی شما به چه شکل و فرمی دربیاید و قوس ابرو را در نظر گرفتید، با یک مداد ابروی نرم، خطوط موردنظر را بالا و پایین ابروی خود کشیده و موهای خارج از خطوط را با موچین بردارید.

6. ابروهای خود را برس بزنید
پس از برداشتن ابروها، با یک برس کوچک و نرم، ابروها را به طرف بالا برس بزنید. می توانید از برس ریمل که خشک و شسته شده است استفاده نمایید.

7. جاهای خالی را پر کنید
اگر ابروهای شما جاهایی بدون مو دارد، با مدادی که یک یا دو درجه از ابروی خودتان روشنتر است، جاهای خالی را پر کنید تا جاهای خالی به چشم نیایند.

8. وقتی که ابروی خود را بیش از اندازه برداشته اید
هنگامی که متوجه شدید موهای ابرو را زیاد برداشته اید، دست نگه دارید تا کار خرابتر از آنچه که هست نشود. حدود 3 هفته باید صبر کنید تا موهای ابرو رشد کنند. در این فاصله از مداد ابرو برای اصلاح نامتقارن بودن ابروها استفاده کنید.
***

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *