مقدمات یک معاشقه خوب

مقدمات یک معاشقه خوب

چه کنیم تا یک معاشقه خوب داشته باشیم؟ چه عواملی در این امر به ما کمک می کنند؟

مثبت اندیشی:
برای یک ارتباط زناشویی سالم و بهنجار، آموزش مسایل جنسی قدم اول است اما قدم دوم، داشتن احساسات و عواطف مثبت نسبت به یکدیگر است. باید همسرتان را صمیمانه دوست داشته باشید. معالجه احساسات منفی البته کار آسانی نیست. اگر زن و شوهر نسبت به هم احساس مثبتی نداشته باشند در روابط زناشویی مشکل خواهند داشت.
بیشتر مردان، طالب زنانی هستند که قابلیت هایشان را تایید کنند و قبولشان داشته باشند. توصیه به تمام خانم ها این است که از تایید کردن همسرشان غافل نشوند و به قول معروف، تحویلش بگیرند. این کار برای همسر هم تاثیرات مثبت جسمی در پی دارد، هم تاثیرات مثبت روحی.

اتاق خواب:
اتاق خوابی که قرار است ارتباط جنسی در آن صورت گیرد، نقش مهمی در کیفیت این ارتباط ایفا می کند. در اتاق خوابی که آدم به اضطراب می افتد، نمی شود یک ارتباط جنسی سالم و آرامش بخش داشت. محیط موردنظر باید از هر حیث کاملا امن باشد.
اضطراب شایع ترین عاملی است که در سیستم های گیرنده مغزی اختلال ایجاد می کند. نکات دیگری را هم باید در ساخت و تزیین اتاق خواب مدنظر قرار داد. از جمله اینکه رنگ اتاق خواب باید حتما روشن باشد، نور اتاق باید کافی باشد، آینه باید حتما وجود داشته باشد و بهتر است که یک موزیک ملایم و بدون کلام هم گوشتان را نوازش بدهد چرا که در این شرایط، مغزتان برای یک ارتباط جنسی سالم، آماده تر می شود. دمای مناسب در اتاق خواب خیلی لازم است، این دما بایستی حدود 22 درجه سانتیگراد باشد.

مراحل اولیه:
معاشقه با بوسیدن شروع می شود، بنابراین تمیز بودن لب ها و دندان مهم است. قبل از معاشقه، از مصرف چیزهایی مثل سیگار که نفس تان را بدبو می کند، حتما پرهیز کنید. ترجیحا چیزهایی بخورید که نفستان را خوشبو کند.
بوسه معمولا با لمس همراه است و منظور از لمس، تماس نرم با پوست است، همان طور که یک مادر کودکش را نوازش می کند. لمس باید روی صورت، گردن، موها، تنه و… با ملایمت انجام بگیرد. این لمس را خانم ها خیلی دوست دارند و بسیاری از خانم ها هم طی همین مرحله، ارضا می شوند.
متخصصان توصیه می کنند که شوهر از همسرشان بپرسد که وی کدام قسمت از بدنش را بیشتر لمس کند.
آراستگی و پاکیزگی شما بسیار مهم است چرا که خیلی از زن ها تمایل دارند زمانی که توسط همسرشان بوسیده می شوند موهای صورت شوهر آنها را اذیت نکند بلکه به طوری نرم باشد که احساس آرامش کنند.

مراحل آخر:
بعد از این مقدمات، زن برای مقاربت آمادگی کامل پیدا می کند. سیستم کلی مقاربت به شکل قطع و وصل است که منجر می شود انبساط عضلانی مناسبی در مجاری تناسلی خانم ها به وجود بیاید.
حرکات جنسی باید به طور همزمان توسط مرد و زن صورت بگیرد و هیچکدام از طرفین هم نباید منفعلانه عمل کند. مردان از نظر فیزیولوژیک خیلی زودتر از زنان ارضاء می شوند.

خروج منی از مرد به معنای ارضای جنسی است اما در زنان معمولا سیتسم تناسلی در طی یک تماس جنسی کاملا مرطوب می شود. چون غدد ویژه ای، نرم و مرطوب کردن مجرا را به عهده دارند.

در طی مقاربت از رد و بدل کردن کلمات عاشقانه و محبت آمیز هم غفلت نکنید و بعد از آن نیز از ابراز محبت به همسرتان غافل نشوید. مبادا یکی از طرفین دچار این توهم شود که همسرش او را فقط برای رابطه زناشویی می خواهد و بس. این فکر زجرآور و آزار دهنده است.

مجله پزشکی مادر
***

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *